torstai 4. lokakuuta 2012

Sängynpääty etsinnässä

Olen jo pitkään kuolannut näyttävien sängynpäätyjen perään. Haaveissa olisi valkoinen ja pehmustettu, sellainen missä olisi koristenapit. Muutamissa liikkeissä olen nähnyt tosi kivoja, mutta kun myyjä on ilmoittanut hinnaksi  nelinumeroisen luvun, olen lähtenyt leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.  Hirveästi on tullut vinkkejä, jotta tee itse. Mitä käsitöihin tulee, kärsin taidonpuutteen lisäksi myös kärsimättömyydestä, joten siitä voisi siis seurata vähintään mielenkiintoisen näköinen lopputulos. Mielelläni kyllä tekisin itse, mutta tarvitsisin jonkun neuvomaan ja tsemppaamaan viereen. Miksei vaikka kansalaisopisto voisi järjestää jotain DIY sängynpääty -kurssia?

Ajattelin, että jos vastaan ei pian tule kriteerit täyttävää kohtuuhintaista päätyä, voisin tehdä/teetättää rungon itse ja viedä sen verhoiltavaksi jollekin ammattilaiselle. Hintoja en tokikaan ole vielä kysellyt. Tässä pari inspiraatiokuvia, joiden kanssa ajattelin lähteä tiedustelukierrokselle.


                     Kuva lainattu


                     Kuva lainattu





4 kommenttia:

  1. Mulla on aika samantyyppiset haaveet ja kehno budjetti. Olen tässä vähän yrittänyt lämmitellä josko iskä rakentaisi vanerikotelon ja äiti pehmustaisi ja verhoilisi sen... Katsotaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon, että täällä onnistuis hyvin tuon itse rungon teko, mutta tosiaan se viimeistelypuoli voisi vähän ontua. Varsinkin, kun on niin tarkka visio siitä, millaiselta lopputuloksen pitäisi näyttää. Kerro sitten miten onnistu, jos päädyt tekemään kotelon itse. :)

      Poista
  2. Just tuollaisesta sängynpäädystä itsekin haaveilen! Joskus tuollainen on pakko saada..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vinkkaa ihmeessä, jos löydät jostain kohtuulliseen hintaan vastaavan. Minä en ole vieläkään hankkinnut omaaani.

      Poista