torstai 6. joulukuuta 2012

6.12

Hyvää itsenäisyyspäivää myös täältä suunnalta. Tätä kaunista pakkaspäivää on vietetty rauhallisissa ja rennoissa merkeissä kynttilän valossa. Hämmentävää kyllä, tänä(kään) vuonna ei tullut kutsua Linnan juhliin, joten täällä ollaan parkkeerattu glögin ja muiden herkkujen kanssa sohvan nurkkaan seuraamaan juhlia tv:n kautta. 

Minun täytyy myöntää, että olen ihan kassalla siitä, keitä ns. mielenkiintoisia vieraita (jos näin voi sanoa) juhliin on tänä vuonna kutsuttu. Tämän vuoden teemana on kuitenkin suomalaiset teot ja työt, joten ehkä siitä voi päätellä jotain. Mielenkiintoista, kun 12 vuoden jälkeen vastassa on uusi presidenttipari. Itse olen positiivisesti yllättynyt Jennin puvusta, vaikkei se kovin nuorekas olekaan. Ja onpa ruudussa vilahtunut jo muutama todella näyttävä nainen. 



Kimaltelevaa itsenäisyyspäivän iltaa kaikille ja ennen kaikkea
onnea 95 -vuotiaalle Suomelle!  

5 kommenttia:

  1. Herkullisen näköisiä! :)

    VastaaPoista
  2. Voi mitä herkkua, mitä tuossa on?
    Mulla oli vähän jänskää kattoo linnan juhlia ku yks kaveri on siellä mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on suklaakermavaahtoa, tiramisurahkaa, piparia, kahvia, suklaata ja vadelmia. Oli oikein hyvää. Paitsi minun annoksessa korvattiin kahvi maidolla, koska en välitä kahvista.
      Varmasti kiva katsoa juhlia, jos sieltä voi bongailla oman kaverin. :)

      Poista
  3. Nams! Täytyypäs testata:)
    Joo bongasinkin kaverin pariin kertaan :)

    VastaaPoista