maanantai 24. kesäkuuta 2013

Kerro se kuvin; juhannus 2013









8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä suomen kesä osaa vain olla ihana, kun sille päälle sattuu. :)

      Poista
  2. Aivan ihanan näköinen juhannus teillä on ollut :)!

    Mä en ikinä uskaltaisi mennä kanootteilemaan ..HUI! Mä pelkäisin, että kääntyy väärin päin ja sit ei pääsisi pois!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö mulla on aina ollut ihan tuo sama pelko kanootin kaatumisesta. Pelosta huolimatta halusin kuitenkin kokeilla tuota melontaa ja kuten melan asennosta saattaa nähdä, niin tässä kuvassa melotaan minun osalta ihan ekoja vetoja. :D
      Kajakki oli kuitenkin todella vakaa ja aukko sen verran suuri, että kyllä kait siitä olisi mahtunut helposti sujahtamaan pois tarvittaessa. Eskomokäännös tuskin olisi sujunut. ;)
      Minä vähän koukutuin tuohon puuhaan.

      Poista
  3. Ihania juhannustunnelmia <3 Tuohon pöytään minäkin tulisin koska vain syömään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kieltämättä oli hyvät sapuskat. Sen verran ruokakeskeinen oli meidän juhannus, etten ole vielä viikonlopun jäljiltä vaa'alle uskaltautunut. ;)

      Poista
  4. Hampurilaiset näyttävät todella hyviltä!! ja ilmat oli kyllä mitä mainioimmat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkullisia ne olivatkin, ja täyttäviä. Ilmat olivat tosiaan loistavat, aamupäivien pilvisyydestä huolimatta. :)

      Poista