lauantai 10. toukokuuta 2014

Syypää mun blogihiljaisuuteen

Lopputalvi ja kevät tuli ja meni, enkä muista tehneeni silloin juuri mitään. Toki olen käynyt töissä ja käyttänyt aikaa opiskeluihin, mutta muuten olen ollut epäsosiaalinen ja viettänyt mieluiten aikaa kotona neljän seinän sisällä, lepäillen. Fyysisesti olen ollut väsynyt, huonovointinen, vähän voimakkaammin väsynyt ja edelleen huonovointinen. Omat voimat ovat riittäneet vain pakollisiin juttuihin, kaiken muun ajan olen mieluiten viettänyt sohvalla pötkötellen. Blogia yritin pitää mukana arjessa, mutta jossain vaiheessa annoin itselleni luvan lopettaa stressaamisen surkeasta päivitystahdista ja antaa asioiden hoitua omalla painollaan.   Se maksoi muutaman lukijan verran, mutta noh... asioita on joskus vain priorisoitava voimakkaasti. 

Väsymyksestä ja pahoinvoinnista huolimatta olen kuitenkin voinut henkisesti hyvin, voisiko sanoa, että jopa loistavasti. Edessä on niin paljon uutta ja jännittävää. Odotukset lähitulevaisuudesta ovat suuria. Kevään aikana,  kun fyysinen vointi on normalisoitunut, on ollut voimia suunnitella ja puuhastella kaikkia mukavia kotijuttuja. Päällimmäisenä listalla on työ-/vierashuoneen muutos. Siellä nimittäin laitetaan lähiaikoina sisustusta uuteen uskoon kerta heitolla. Olen aivan intopiukeena seisoskellut huoneen ovella ja miettinyt miltä se tulee muutaman kuukauden päästä näyttämään... ja ennen kaikkea, millainen pakkaus sen uusi asukas tuleekaan olemaan. Voi tätä odotuksen ja jännityksen aikaa. 

20 kommenttia:

  1. Voi, paljon onnea sinulle ja miehellesi!! <3

    VastaaPoista
  2. Voi että, ihan paras syy blogihiljaisuuteen <3 !

    VastaaPoista
  3. Onnea vielä tätäkin kautta! <3 Kiva että tämä on nyt virallista niin mun ei tartte enää pelätä et möläytän jotain :)

    VastaaPoista
  4. Ihania uutisia, Paljon Onnea! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanaa - onneksi olkoon ♡
    En malta odottaa lastenhuoneen kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Ihania uutisia täällä!!! Onnea odotukseen <3

    VastaaPoista
  7. Tuo on ihana uutinen! Onnea odotukseen teille molemmille! <3

    VastaaPoista
  8. Paljon onnea täältäkin päin! Ihan mahtava juttu! Lastehuonesisustusjutut on enemmän kuin kiinnostavia ;)

    VastaaPoista