sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Verkostoitumista syysparvekkeella


Viime kesänä ystävän painostuksesta ja avustamana loin oman Instagram -tilin. Lisäsin sinne yhden kuvan ja sen jälkeen unohdin koko sovelluksen. Tänä kesänä innostuin siitä uudestaan. Niinpä kaivelin muistin syövereistä esiin vanhat tunnukset ja syvennyin uudestaan instan toimintamalliin. Nyt olen lisännyt henkilökohtaiseen profiiliini jo hurjat viisi kuvaa. Ei mikään varsinainen repostelun aihe, mutta olenpahan mukana siellä missä koko ajan tuntuu tapahtuvan.

Koska syksy on uudistumisen aikaa, päätin lähes vuoden kestäneen jahkailun jälkeen, että nyt myös blogini saa vihdoin ja viimein luvan aktivoitua sosiaalisessa mediassa. Arvoin Facebookin ja Instagramin välillä. En tiedä oliko ratkaisu oikea, mutta insta vei voiton ja hei tyypit, siellä mä nyt blogini kanssa olen mukana instan kuvavirrassa. Pientä haparointia on vielä havaittavissa hashtagien kanssa, mutta kyllä tämä viimeinenkin mohikaani vielä jotenkuten pysyy perässä näissä nykypäivän kotkotuksissa.

Tulehan siis moikkaamaan mua sinne instaan, löydyn sieltä niinkin nokkelan nimimerkin takaa, kuin jen_casavolmari.

6 kommenttia:

  1. Heiii, siellä on kaikki muut paitsi minä!! Mä vaan en oo vielä ymmärtänyt sen ideaa?! Ehkä se täytyy jonain päivänä vaan kokea. Totta muuten, instassa tuntuu tapahtuvan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän sua. Muakin välillä ihmetyttää sen suosio, kuvat kun on niin kauheen pieniä. Mutta massan mukana tässä mennään, vaikkakin vähän hitaasti syttyen. Kohta säkin innostut. ;)

      Poista
  2. Mäkin olen ollut siellä nyt n.3 viikkoa Sisustus Cocon nimellä ja täytyy sanoa, että on aika koukuttava paikka :) Mukavaa viikkoa.
    t.Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, koukuttava se todella on. Mieheltä tuli jo palaute, että nyt se puhelin pois. :D

      Poista
  3. Oli pakko etsiä sut heti sieltä käsiin ja mä oon miettiny ite samaa. Ehkä musta ei ihan joka paikkaan oo verkostoitumaan ja itse oon kans ton instan kannalla. Fb saa pysyä ihan mun omana juttuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Varmaan synkronointi fb:n ja instan välillä kävisi aika kätevästi, mutta päätin kanssa jättää sen facen ihan omaksi jutuksi. :)

      Poista